ITCI One - Use Case

Kundeportal

Case

ITCI One er bygget til at udstille forskellige frontends ud fra de samme data.
De fleste virksomheder har workflows, hvori kunderne indgår. Tit er disse kundeinteraktioner manuelle eller foregår i separate systemer.
Det giver ekstra manuelt arbejde.
En kundeportal sparer tid og øger kundetilfredsheden ved at give kunden et sted at logge ind og deltage.
Det kan være simpelt som at kunne se ordrestatus og lægge nye ordrer.
Det kan også være mulighed for at downloade materiale, specifikationer, manualer, softwareopgraderinger osv.
Når først kundeportalen er etableret, er det nemt at tilføje ekstra funktionalitet.

Business Case

En kundeportal binder kunden tættere på virksomheden. Kundetilfredsheden øges, da kunderne sætter pris på selv at kunne opsøge information.
Workflows, der involverer kunder, kan nemmere automatiseres, hvilket sparer meget intern tid.

Nøgleord

Kundeportal, CRM, Procesoptimering, Kundetilfredshed

ITCI One

Om ITCI One

ITCI One er et standardsystem, der er udviklet til at løse problemstillingen: Hvordan får jeg professionel IT-understøttelse af alle de mindre, specielle behov, der opstår i min organisation?

Vores løsningen har en række unikke egenskaber:

  • Opbygges løbende: Systemet bygges ved at løse ét behov ad gangen. ITCI’s metode garanterer, at løsningen skalerer over tid.
  • Nedskaleret projektstørrelse: Simple behov løses hurtigt (timer/dage) i direkte samarbejde med forretningsbrugerne.
  • Meget kort time-to-market: Fra vi snakker med brugeren, til der kører en løsning på testsystemet, går der timer eller dage, ikke uger eller måneder.
  • Agil tilgang: Da vi løser ikke-standardiserede problemstillinger, er det en del af processen at tilpasse løsningen løbende. Det gør vi smartere og billigere end konkurrerende produkter.
  • Ét system, mange brugerflader: Det er nemt at opsætte separate brugerflader og adgange for både interne og eksterne aktører.
  • Fælles arkitektur og datamodel: Alle behov, der løses gennem ITCI One, deler datamodel og IT-arkitektur.
  • Bygget til integrationer: Data flyder nemt ind og ud af ITCI One - en integreret servicemodel sikrer nemme integrationer til stort set hvad som helst.
  • Fuld adgang til data: Alle data er ejet af jer. I har fuld adgang, og I kan til enhver tid migrere hele eller dele af løsningen til andre systemer, hvis I ønsker det.
  • Ingen licens: Ingen dele af vores løsning kræver indkøb af softwarelicenser - I betaler kun for vores tid, samt driftsudgifter til cloudhosting, overvågning, backup.
  • Baseret på erfaring: ITCI’s IT-medarbejdere er erfarne i branchen fra begge sider af bordet - vi har helt sikkert set noget, der ligner jeres behov før.