ITCI One - Use Case

Ordreworkflow

Case

Hvordan holder man styr på status på en leveranceordre, når produktionsprocessen er fordelt ud på en række underprocesser?
Det problem stod en kunde overfor, og sammen med ITCI designede de et integreret system, der følger ordren på tværs af processerne.
Fra ordreafgivelse, gennem produktion, til leverance, fakturering og betaling er der nu én sandhed for, hvor leverancen er, hvem der arbejder på den, og hvad næste step er.
Eksterne parter får automatisk tilsendt relevante data, når det er påkrævet, og kunden kan følge med i processen via et kundelogin.

Business Case

Det kan tit være svært at implementere specielle processer i standardsystemer (økonomisystemer/ERP), specielt når disse processer indeholder mange parter, der kræver dataintegration.
Med ITCI One fik virksomheden knækket nødden. Systemet tog en del måneder at designe og implementere, og det forfines til stadighed, når medarbejderne får ideer til forbedringer, eller nye eksterne leverandører kobles på.
Systemet er fuldstændig centralt i virksomhedens leveranceproces og giver en distinkt konkurrencefordel ved at bringe kunder, leverandører og virksomhed sammen i ét workflow.

Nøgleord

Workflow, Ordrestyring, Leverandørintegration, Kundeportal, Procesoptimering

ITCI One

Om ITCI One

ITCI One er et standardsystem, der er udviklet til at løse problemstillingen: Hvordan får jeg professionel IT-understøttelse af alle de mindre, specielle behov, der opstår i min organisation?

Vores løsningen har en række unikke egenskaber:

  • Opbygges løbende: Systemet bygges ved at løse ét behov ad gangen. ITCI’s metode garanterer, at løsningen skalerer over tid.
  • Nedskaleret projektstørrelse: Simple behov løses hurtigt (timer/dage) i direkte samarbejde med forretningsbrugerne.
  • Meget kort time-to-market: Fra vi snakker med brugeren, til der kører en løsning på testsystemet, går der timer eller dage, ikke uger eller måneder.
  • Agil tilgang: Da vi løser ikke-standardiserede problemstillinger, er det en del af processen at tilpasse løsningen løbende. Det gør vi smartere og billigere end konkurrerende produkter.
  • Ét system, mange brugerflader: Det er nemt at opsætte separate brugerflader og adgange for både interne og eksterne aktører.
  • Fælles arkitektur og datamodel: Alle behov, der løses gennem ITCI One, deler datamodel og IT-arkitektur.
  • Bygget til integrationer: Data flyder nemt ind og ud af ITCI One - en integreret servicemodel sikrer nemme integrationer til stort set hvad som helst.
  • Fuld adgang til data: Alle data er ejet af jer. I har fuld adgang, og I kan til enhver tid migrere hele eller dele af løsningen til andre systemer, hvis I ønsker det.
  • Ingen licens: Ingen dele af vores løsning kræver indkøb af softwarelicenser - I betaler kun for vores tid, samt driftsudgifter til cloudhosting, overvågning, backup.
  • Baseret på erfaring: ITCI’s IT-medarbejdere er erfarne i branchen fra begge sider af bordet - vi har helt sikkert set noget, der ligner jeres behov før.