Hvordan holder man styr på status på en leveranceordre, når produktionsprocessen er fordelt ud på en række underprocesser?
Det problem stod en kunde overfor, og sammen med ITCI designede de et integreret system, der følger ordren på tværs af processerne.
Fra ordreafgivelse, gennem produktion, til leverance, fakturering og betaling er der nu én sandhed for, hvor leverancen er, hvem der arbejder på den, og hvad næste step er.
Eksterne parter får automatisk tilsendt relevante data, når det er påkrævet, og kunden kan følge med i processen via et kundelogin.
Det kan tit være svært at implementere specielle processer i standardsystemer (økonomisystemer/ERP), specielt når disse processer indeholder mange parter, der kræver dataintegration.
Med ITCI One fik virksomheden knækket nødden. Systemet tog en del måneder at designe og implementere, og det forfines til stadighed, når medarbejderne får ideer til forbedringer, eller nye eksterne leverandører kobles på.
Systemet er fuldstændig centralt i virksomhedens leveranceproces og giver en distinkt konkurrencefordel ved at bringe kunder, leverandører og virksomhed sammen i ét workflow.
Workflow, Ordrestyring, Leverandørintegration, Kundeportal, Procesoptimering