ITCI One - Use Case

Trustpilot-anmeldelser

Case

For mange virksomheder er Trustpilot et vilkår, man må leve med.
Kunder, der har haft en dårlig oplevelse, vil være mere tilbøjelige til at skrive en Trustpilot-anmeldelse end andre kunder, som får, hvad de forventer.
En ITCI-kunde oplevede, at deres Trustpilot-score var lavere end deres direkte konkurrent, på trods af at interne målinger viste, at deres kundetilfredshed reelt var højere.
For at bringe de gode kundeoplevelser frem på Trustpilot implementerede ITCI et system, der automatisk sender en 'Anmeld os gerne på Trustpilot' e-mail til kunder efter afsluttet ordreflow.
E-mailen udsendes automatisk til en vis procentdel af kunderne et par dage efter ordreafslutning.

Business Case

Løsningen tog ca. en dags arbejde at implementere. Efter 3 måneder var virksomhedens score på Trustpilot rettet op, og matchede nu bedre virksomhedens egen kundetilfredshedsmåling.

Nøgleord

Trustpilot, Kundetilfredshed, Ordreflow, Workflow automatisering, Testimonials

ITCI One

Om ITCI One

ITCI One er et standardsystem, der er udviklet til at løse problemstillingen: Hvordan får jeg professionel IT-understøttelse af alle de mindre, specielle behov, der opstår i min organisation?

Vores løsningen har en række unikke egenskaber:

  • Opbygges løbende: Systemet bygges ved at løse ét behov ad gangen. ITCI’s metode garanterer, at løsningen skalerer over tid.
  • Nedskaleret projektstørrelse: Simple behov løses hurtigt (timer/dage) i direkte samarbejde med forretningsbrugerne.
  • Meget kort time-to-market: Fra vi snakker med brugeren, til der kører en løsning på testsystemet, går der timer eller dage, ikke uger eller måneder.
  • Agil tilgang: Da vi løser ikke-standardiserede problemstillinger, er det en del af processen at tilpasse løsningen løbende. Det gør vi smartere og billigere end konkurrerende produkter.
  • Ét system, mange brugerflader: Det er nemt at opsætte separate brugerflader og adgange for både interne og eksterne aktører.
  • Fælles arkitektur og datamodel: Alle behov, der løses gennem ITCI One, deler datamodel og IT-arkitektur.
  • Bygget til integrationer: Data flyder nemt ind og ud af ITCI One - en integreret servicemodel sikrer nemme integrationer til stort set hvad som helst.
  • Fuld adgang til data: Alle data er ejet af jer. I har fuld adgang, og I kan til enhver tid migrere hele eller dele af løsningen til andre systemer, hvis I ønsker det.
  • Ingen licens: Ingen dele af vores løsning kræver indkøb af softwarelicenser - I betaler kun for vores tid, samt driftsudgifter til cloudhosting, overvågning, backup.
  • Baseret på erfaring: ITCI’s IT-medarbejdere er erfarne i branchen fra begge sider af bordet - vi har helt sikkert set noget, der ligner jeres behov før.