ITCI One - Use Case

Udstyrsregistrering

Case

En virksomhed manglede overblik over udstyr udleveret til medarbejdere. Medarbejderne var primært kontoransatte.
I forbindelse med hjemmearbejde fik mange medarbejdere opsat hjemmmearbejdsplads og blev udstyret med computere, skærme, stole, skriveborde osv.
Virksomheden manglede overblik over, hvem der havde hvad, og hvor det var.
Ved medarbejderophør var der tvivl, om alt blev afleveret.
Ved reparationer blev det svært at koble et givent stykke elektronik med en indkøbsfaktura og dermed få det repareret under garanti.
ITCI byggede en sektion i ITCI One, hvor udstyr registreres ved modtagelse. Ved udlevering registreres det på medarbejderen.
Virksomheden har nu komplet overblik over placeringen af al elektronik og kontorudstyr i organisationen.

Business Case

Løsningen tog ganske få timer at bygge og tjentes hurtigt hjem i bedre ressourceudnyttelse og besparelser i reparationer.

Nøgleord

Udstyrsregistrering, Life cycle management, Hjemmearbejdsplads

ITCI One

Om ITCI One

ITCI One er et standardsystem, der er udviklet til at løse problemstillingen: Hvordan får jeg professionel IT-understøttelse af alle de mindre, specielle behov, der opstår i min organisation?

Vores løsningen har en række unikke egenskaber:

  • Opbygges løbende: Systemet bygges ved at løse ét behov ad gangen. ITCI’s metode garanterer, at løsningen skalerer over tid.
  • Nedskaleret projektstørrelse: Simple behov løses hurtigt (timer/dage) i direkte samarbejde med forretningsbrugerne.
  • Meget kort time-to-market: Fra vi snakker med brugeren, til der kører en løsning på testsystemet, går der timer eller dage, ikke uger eller måneder.
  • Agil tilgang: Da vi løser ikke-standardiserede problemstillinger, er det en del af processen at tilpasse løsningen løbende. Det gør vi smartere og billigere end konkurrerende produkter.
  • Ét system, mange brugerflader: Det er nemt at opsætte separate brugerflader og adgange for både interne og eksterne aktører.
  • Fælles arkitektur og datamodel: Alle behov, der løses gennem ITCI One, deler datamodel og IT-arkitektur.
  • Bygget til integrationer: Data flyder nemt ind og ud af ITCI One - en integreret servicemodel sikrer nemme integrationer til stort set hvad som helst.
  • Fuld adgang til data: Alle data er ejet af jer. I har fuld adgang, og I kan til enhver tid migrere hele eller dele af løsningen til andre systemer, hvis I ønsker det.
  • Ingen licens: Ingen dele af vores løsning kræver indkøb af softwarelicenser - I betaler kun for vores tid, samt driftsudgifter til cloudhosting, overvågning, backup.
  • Baseret på erfaring: ITCI’s IT-medarbejdere er erfarne i branchen fra begge sider af bordet - vi har helt sikkert set noget, der ligner jeres behov før.