En virksomhed manglede overblik over udstyr udleveret til medarbejdere. Medarbejderne var primært kontoransatte.
I forbindelse med hjemmearbejde fik mange medarbejdere opsat hjemmmearbejdsplads og blev udstyret med computere, skærme, stole, skriveborde osv.
Virksomheden manglede overblik over, hvem der havde hvad, og hvor det var.
Ved medarbejderophør var der tvivl, om alt blev afleveret.
Ved reparationer blev det svært at koble et givent stykke elektronik med en indkøbsfaktura og dermed få det repareret under garanti.
ITCI byggede en sektion i ITCI One, hvor udstyr registreres ved modtagelse. Ved udlevering registreres det på medarbejderen.
Virksomheden har nu komplet overblik over placeringen af al elektronik og kontorudstyr i organisationen.
Løsningen tog ganske få timer at bygge og tjentes hurtigt hjem i bedre ressourceudnyttelse og besparelser i reparationer.
Udstyrsregistrering, Life cycle management, Hjemmearbejdsplads