ITCI One - Use Case

Vouchersystem / Værdikuponer

Case

En kunde ønskede mulighed for at udsende værdikuponer til særligt udvalgte kunder. Værdikuponerne gav mulighed for rabat ved køb af specifikke produkter inden for en given periode. En given voucher måtte kun kunne bruges én gang.
ITCI tilføjede en sektion til kundens adminsystem, hvor marketingmedarbejderen kan udvælge specifikke kundegrupper. Til disse producerer systemet automatisk en serie unikke voucherkoder og overfører dem som individuelle tags til MailChimp. Fra MailChimp opsætter kundens egne marketingfolk en kampagne, hvori den unikke voucherkode indflettes. Via integration til webshoppen kan en kunde indtaste sin kode og opnå rabat. Koden valideres on the fly, og rabatten påføres ved checkout.
Til statistik og regnskabsbrug er der i systemet komplet overblik over anvendte vouchers, udestående vouchers samt gennemsnitlig indløsningsværdi.

Business Case

Løsningen tog 3 dage at bygge og var tjent hjem i mersalg allerede ved første kampagne.

Nøgleord

Vouchers, Værdikuponer, Kundedatabase, MailChimp-integration, Webshop-integration, Kampagnestyring

ITCI One

Om ITCI One

ITCI One er et standardsystem, der er udviklet til at løse problemstillingen: Hvordan får jeg professionel IT-understøttelse af alle de mindre, specielle behov, der opstår i min organisation?

Vores løsningen har en række unikke egenskaber:

  • Opbygges løbende: Systemet bygges ved at løse ét behov ad gangen. ITCI’s metode garanterer, at løsningen skalerer over tid.
  • Nedskaleret projektstørrelse: Simple behov løses hurtigt (timer/dage) i direkte samarbejde med forretningsbrugerne.
  • Meget kort time-to-market: Fra vi snakker med brugeren, til der kører en løsning på testsystemet, går der timer eller dage, ikke uger eller måneder.
  • Agil tilgang: Da vi løser ikke-standardiserede problemstillinger, er det en del af processen at tilpasse løsningen løbende. Det gør vi smartere og billigere end konkurrerende produkter.
  • Ét system, mange brugerflader: Det er nemt at opsætte separate brugerflader og adgange for både interne og eksterne aktører.
  • Fælles arkitektur og datamodel: Alle behov, der løses gennem ITCI One, deler datamodel og IT-arkitektur.
  • Bygget til integrationer: Data flyder nemt ind og ud af ITCI One - en integreret servicemodel sikrer nemme integrationer til stort set hvad som helst.
  • Fuld adgang til data: Alle data er ejet af jer. I har fuld adgang, og I kan til enhver tid migrere hele eller dele af løsningen til andre systemer, hvis I ønsker det.
  • Ingen licens: Ingen dele af vores løsning kræver indkøb af softwarelicenser - I betaler kun for vores tid, samt driftsudgifter til cloudhosting, overvågning, backup.
  • Baseret på erfaring: ITCI’s IT-medarbejdere er erfarne i branchen fra begge sider af bordet - vi har helt sikkert set noget, der ligner jeres behov før.