ITCI One - Use Case

Chatsystem

Case

En kunde kørte i forvejen webshop og CRM via ITCI One.
Der var et ønske om at tilbyde chat med kundeservicemedarbejdere direkte i webhoppen.
Eksisterende chat-systemer var svære at integrere tæt med produktdata og kundedata, og det blev besluttet at lave en chat-løsning indbygget i ITCI One i stedet.
Kundeservice kan selv tænde og slukke for chat-funktionen alt efter bemanding og travlhed.
Alle chat-data logges direkte i CRM, og en chatsession kan flyde fra én kundeservicemedarbejder til en anden.

Business Case

Ved at tilbyde chat integreret i ITCI One CRM kunne kundeservice anvende de samme kommunikationsskabeloner og produktdata, som i forvejen blev anvendt i e-mailkommunikation.
Chat-systemet blev dermed lige så nemt og hurtigt at anvende som e-mail uden at gå på kompromis med datakvaliteten.
Løsningen tog et par dage at implementere.

Nøgleord

Integreret Chat, CRM, Webshop, Kundeservice

ITCI One

Om ITCI One

ITCI One er et standardsystem, der er udviklet til at løse problemstillingen: Hvordan får jeg professionel IT-understøttelse af alle de mindre, specielle behov, der opstår i min organisation?

Vores løsningen har en række unikke egenskaber:

  • Opbygges løbende: Systemet bygges ved at løse ét behov ad gangen. ITCI’s metode garanterer, at løsningen skalerer over tid.
  • Nedskaleret projektstørrelse: Simple behov løses hurtigt (timer/dage) i direkte samarbejde med forretningsbrugerne.
  • Meget kort time-to-market: Fra vi snakker med brugeren, til der kører en løsning på testsystemet, går der timer eller dage, ikke uger eller måneder.
  • Agil tilgang: Da vi løser ikke-standardiserede problemstillinger, er det en del af processen at tilpasse løsningen løbende. Det gør vi smartere og billigere end konkurrerende produkter.
  • Ét system, mange brugerflader: Det er nemt at opsætte separate brugerflader og adgange for både interne og eksterne aktører.
  • Fælles arkitektur og datamodel: Alle behov, der løses gennem ITCI One, deler datamodel og IT-arkitektur.
  • Bygget til integrationer: Data flyder nemt ind og ud af ITCI One - en integreret servicemodel sikrer nemme integrationer til stort set hvad som helst.
  • Fuld adgang til data: Alle data er ejet af jer. I har fuld adgang, og I kan til enhver tid migrere hele eller dele af løsningen til andre systemer, hvis I ønsker det.
  • Ingen licens: Ingen dele af vores løsning kræver indkøb af softwarelicenser - I betaler kun for vores tid, samt driftsudgifter til cloudhosting, overvågning, backup.
  • Baseret på erfaring: ITCI’s IT-medarbejdere er erfarne i branchen fra begge sider af bordet - vi har helt sikkert set noget, der ligner jeres behov før.